Om Shibuya Crossing

Shibuya har förtroendet från ledande företag och organisationer i Sverige i olika branscher att säkerställa att deras infrastruktur är kostnadseffektiv, tillgänglig, skalbar och driftsäker.


Shibuya levererar praktiska och innovativa lösningar och tjänster, såväl kundunika som standardiserade.

Shibuyas dokumenterade erfarenhet kring affärskritiska miljöer säkerställer att resultaten lever upp till era högt ställda förväntningar - i varje led - i varje del.

Kontaktuppgifter

Kontorsadresser:
Stockholm
Frösundaviks Allé 1
169 70 Solna

Göteborg
Plantagegatan 7

413 05 Göteborg

+46 (0)8 446 58 90

info@shibuya.se

Shibuya 24/7 Support

För kunder med Shibuya Avtalssupport, ring eller kontakta oss enl nedan.
För generella serviceärenden eller förfrågningar, kontakta oss via mail nedan.

+46 (0)8 446 58 30

support@shibuya.se

Socialt
  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
Allianser

© 2018 Shibuya Crossing AB

Shibuya Backstage - möt vår Service Coordinator, Ronia!

Uppdaterad: mar 9


Med fokus på service skapar Ronia harmoni

Tänk om det fanns nån som ständigt säkerställde att allt flöt på som ett väloljat maskineri. Som såg till att tekniker, säljare och kunder har all dokumentation och information i rätt tid. Som såg till att avståndet mellan stolarna är så litet att inget någonsin kan falla däremellan.


Det vore en fantastisk dröm om det inte vore så att den personen faktiskt finns på riktigt. Ronia Bergman är Technical Service Coordinator på Pulsenbolaget Shibuya och hon har koll på allt.


Vad är roligast med din roll?

”Det är all kontakt med både medarbetare och kunder, jag älskar att hålla igång dialogen och se till att alla får bästa möjliga service och är glada och nöjda,” säger Ronia Bergman. Innan hon kom till Shibuya har Ronia jobbat med service i olika roller under många år, och varit både teamledare och service manager.


Vad är det bästa med Shibuya?

”Arbetsmiljön är väldigt inspirerande och givande, det märks att företag satsar mycket på personalen och kompetensutvecklingen, vilket jag tycker är jättekul. I och med att vi blivit en del av Pulsen finns det nu ännu fler möjligheter till kompetensutveckling", säger Ronia.


Finns det något som du önskar att fler skulle känna till kring Shibuya?

”Jag önskar att fler kände till vårt erbjudande kring tredjepartsunderhåll, TPM, där vi både sänker kostnader på underhåll och förlänger livslängden på kundernas hårdvara,” säger Ronia Bergman. ”Alla som fått upp ögonen för det har blivit supernöjda.”